We hebben de redenen waarom onze cliënten de overstap naar RDR Accountants hebben gemaakt eens opgeschreven. Herkent u ze? Op zich geen bewijs dat wij het anders doen, maar waarom zouden we ons enthousiasme hierover niet mogen laten blijken?

  1. Kleine organisatie, korte lijnen, lange relaties;

    Ik wil geen accountant van een grote, logge accountantsorganisatie. Zo’n kantoor met meerdere afdelingen waar ik me een weg moet zien te vinden, en waar regelmatige wisselingen in het medewerkers- en adviseursbestand een gewoontezaak is geworden. Daar bouw ik geen relatie mee op.

  2. Onze cliënten zijn geen opleidingsinstituut;

    Ik wil ook geen opleidingsinstituut zijn. Dan weer de ene, dan weer de andere assistent-accountant die kennelijk bij mij allemaal het vak moeten leren. Elk halfjaar is het weer anders. Ook daar bouw ik geen relatie mee op.

  3. De accountants van RDR zijn betrokken en hebben zich verdiept;

    Ik wil een accountant die nauw betrokken is bij mijn bedrijfsvoering en die zich verdiept heeft in de branche waartoe ik behoor. Hij weet dus zeer goed wat er in mijn branche speelt en tegen welke problematiek ik aanloop. Hij kan mij daar gevraagd en ongevraagd in adviseren, zonder overigens op de stoel van mij als ondernemer te willen gaan zitten.

  4. We rapporteren zo vaak als onze cliënten dat willen;

    Ik wil een accountant die maandelijks of per kwartaal aan mij rapporteert en mij adviseert in plaats van eens per jaar op een moment dat het boekjaar al ver is afgelopen. Welke toegevoegde waarde heeft dat dan nog!

  5. Eén accountant voor elke fase van mijn onderneming;

    Ik wil een accountant die ik – als het nodig is – bij nacht en ontij om advies kan vragen over zaken die gaan van de wieg tot aan het graf. Waar niet de teller gaat lopen bij elke vijf minuten dat ik hem raadpleeg.

  6. Eén woord is voldoende;

    Ik wil een accountant, eigenlijk een MKB-adviseur, die als aanspreekpunt voor mij, aan drie woorden voldoende heeft om mijn probleemstelling te analyseren en met oplossingen te komen.

  7. De accountants van RDR kennen hun grenzen en die van hun relaties;

    Ik wil een accountant die heel goed weet wanneer hij – onder zijn verantwoordelijkheid – externe expertise zal willen en moeten inschakelen op het moment dat het over zijn vaktechnische grenzen heen gaat. Dus iemand die kan terugvallen op een sterk opgebouwd vaktechnisch netwerk, waarbij hij wel steeds de regisseur blijft. Hij kent tenslotte als geen ander alle ins en outs van mijn bedrijf.

  8. Makkelijk in de omgang en praktisch in de advisering;

    Ik wil een accountant die geen afstand schept, die mijn taal spreekt en praktisch van aard is, die met praktische toepassingen en oplossingen komt. Iemand die mij vertrouwen en de zekerheid geeft dat de zaken die gedaan moeten worden ook gedaan worden, kwalitatief goed en op het juiste moment.

  9. Uw accountant is zelf ook ondernemer;

    Ik wil een accountant die ook zelf beseft en doorvoelt wat het is om directeur/eigenaar te zijn, in goede en minder goede economische tijden. Iemand die het zelfstandig ondernemerschap ook zelf dagelijks ervaart.

  10. Deze reden zouden we graag van u vernemen.

 

Nieuwsgierig? Bel of mail ons 

Nieuws

De 10 redenen om cliënt te worden bij RDR Accountants

Schenkenen en schenkbelasting in 2017

Hebt u een schenking gekregen en wilt u weten of u daarover belasting moet betalen?

Lees er alles over

De 10 redenen om cliënt te worden bij RDR Accountants

Bewindvoerder of curator?
U heeft RDR Accountants nodig.

Vanaf 2014 worden strengere (kwaliteits-) eisen gesteld aan personen en organisaties

Lees er alles over

De 10 redenen om cliënt te worden bij RDR Accountants

RDR Accountants opgenomen in deskundigen bestand NBA

NBA (Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) ontvingen we een bijzonder welkome mededeling.

Lees er alles over